Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mi okozhatja a szokatlan időjárási jelenségeket? 2017-05-06 11:45:03 Tudományos generációk találkozását rendezték meg a Szent István Egyetem gödöllői kampuszán. A főelőadó a 98 éves dr. Mőcsényi Mihály volt
Tótól az asztalig terjed a „HappyFish” projekt 2017-03-09 10:55:07 A gödöllői központú Szent István Egyetem szakemberei is részt vesznek a halhús-fogyasztást növelését célzó másfél milliárdos programban
Kutatók Éjszakája az egyetemi városban 2016-09-23 10:28:33 Szeptember 30-án délutántól késő estig temérdek érdekes és ingyenes program várja a gödöllőieket
Kiválósági díjat kapott a gödöllői egyetem 2016-09-21 10:34:36 Az elismerő címet a Visegrádi Egyetemi Szövetség (VUA) jubileumi közgyűlésén vette át dr. Tőzsér János rektor
Megújul a gödöllői egyetem atlétikai pályája 2016-04-01 11:18:28 A rekonstrukció mintegy 40 millió forintos kiadást jelentő első fázisában a futókörön belüli területek kapnak rekortán-borítást